Concurs cu maimute si ceva pipi

Publicat pe Actualizat pe

Auzi, Filip face la olita?

Cam in 50% din cazuri. Il poti numi semi-succes sau semi-esec, depinde de cum privesti.  Dar de ce?

Am primit un pachet promotional de scutece textile si ma gandeam sa-ti trimit cateva.

 

Si cum din cadou in cadou se face de un pipi mic, dau si eu mai departe un scutec primit de la Ramona, o fata pe care o cunosc de cand stateam la taclale si la vise pe forum despre cum va fi si ce va fi cand vor veni pe lume primii nostri copii. Acum eu am doi, ea il asteapta pe al treilea si inca mai stam la taclale, chiar daca subiectele s-au schimbat.

Scutecul este haios, cu maimutele, mai multe despre scutecele Alva gasiti la magazinul online al Ramonei, Ecobebe si la click pe imagine aveti detalii despre maimutele.

eco-bebe

Ce trebuie sa faceti:
1 Dati like paginii de Facebook Ecobebe
2 Dati share vizibil public acestei postari
3. Lasati un comentariu pe blog ca sa stiu ca participati.

Deschis pana miercuri, la ora 22. Scutecul il voi trimite prin posta, numai pe teritoriul Romaniei. Castigatorul il anunt aici, pe blog, si astept 2-3 zile sa-mi trimita adresa.

L.E. Random a decis sa fie castigator al 8-lea comentator din cei 16 inscrisi in concurs. Daniela Durbaca, te astept cu adresa unde-ti pot trimite scutecul.

concurs scutece

 

18 gânduri despre „Concurs cu maimute si ceva pipi

    Cristina a spus:
    8 Octombrie 2013 la 11:57 AM

    foarte simpatice maimutele🙂

      christinadumitru a spus:
      9 Octombrie 2013 la 9:36 AM

      am uitat sa precizez ca particip la concurs😀

    oana Bancila a spus:
    8 Octombrie 2013 la 7:59 PM

    particip – oana B.

    alina a spus:
    9 Octombrie 2013 la 7:48 AM

    particip

    Pralea Mariana a spus:
    9 Octombrie 2013 la 9:28 AM

    particip

    mirela a spus:
    9 Octombrie 2013 la 9:50 AM

    De ceva timp ma tot gandeam sa le incercam. Acum s-a ivit ocazia! Participam!

    Cristiana Grigor a spus:
    9 Octombrie 2013 la 10:04 AM

    mi-ar placea sa incerc si aceste scutece pentru fetita mea de 9 luni

    Ioana Mihaela Baconi a spus:
    9 Octombrie 2013 la 10:05 AM

    noi participam🙂

    Daniela Durbaca a spus:
    9 Octombrie 2013 la 11:34 AM

    Particip

    Daniela Radu a spus:
    9 Octombrie 2013 la 12:16 PM

    Si eu particip! (Daniela Radu)

    Liliana Andreea Badea a spus:
    9 Octombrie 2013 la 12:29 PM

    Participam si noi la concurs:)

    Monica Vrânceanu a spus:
    9 Octombrie 2013 la 12:46 PM

    foarte fain scutecelul. particip, mai ales că i o noutate pt noi!

    Lorena a spus:
    9 Octombrie 2013 la 1:08 PM

    Particip la concurs.

    Dulceata de Portocale a spus:
    9 Octombrie 2013 la 1:45 PM

    participam si noi

    Pam Pam a spus:
    9 Octombrie 2013 la 1:48 PM

    participam!

    elena a spus:
    9 Octombrie 2013 la 3:19 PM

    Si noi (Marina – 1an si 4 luni & subsemnata ) participam🙂

    Ioana C a spus:
    9 Octombrie 2013 la 8:56 PM

    Si noi participam, Ioana&Radu

    Ramona Capraru - EcoBebe.biz a spus:
    10 Octombrie 2013 la 10:12 AM

    Ana, iti multumim mult pentru gandurile bune!!
    Dupa ce se termina concursul pe MyEva, o sa continuam initiativa printr-un concurs de share&likesi pe pagina de facebook a EcoBebe.

Lasă un răspuns

