Cutia de pantofi

Publicat pe Actualizat pe

Am inceput curatenia generala, etapa 1, cartile copiilor. Acolo mereu e dezordine maxima, asa ca mi-a luat ceva timp, am aruncat o groaza de reviste completate, carti de colorat, carticele rupte de Filip, hartiute de maxima valoare dosite de Eva, o tartacuta mucegaita, niste ace de brad (?) si mai ales le-am inlocuit cartile cu altele „noi”, adica aduse din debara. Sunt ca noi, nu le-au mai vazut de mult timp, acolo le-am ascuns fiindca Filip rupea in disperare tot ce prindea. In urma acestui act de brav eroism gospodaresc si absolut inutil pentru ca in doua zile va fi la loc, dar macar stiu sigur ca acolo nu va creste un tartacut – mda, exista, e ruda cu stafidul – am ramas cu ceva reviste necompletate si cateva carticele expirate psihic, adica amandoi copiii le-au depasit.
Maine trec la jucarii, poimaine la jocuri, sigur rezulta ceva si de acolo.
Apoi am stat si m-am gandit ce sa fac cu ele, cu lucrurile care nu ne mai folosesc, dar care ar putea bucura alt copil. Carti intacte care au fost citite cu drag, jucarii cu care nu s-au jucat niciodata. Am intrebat pe FB si o prietena mi-a spus despre Shoebox.
Pe scurt, in prag de sarbatori se activeaza cutia de pantofi, puteti imbraca frumos o cutie si sa puneti in ea cate ceva pentru un copil care nu are atat de multe.
Aici sunt detaliile, aici sunt locatiile, nu-i nici una in Giurgiu, dar sper sa pot trimite prin Posta. In dreapta, va fi un banner pe toata durata sarbatorilor.
Multumesc, Laura pentru idee!

Lasă un răspuns

