Impodobeste, Feli, bradul, dezpodobeste, Feli, bradul!

Publicat pe

Suntem intrati pana la gat in atmosfera craciunistica. Eu am in plan sa fac turta dulce si sa o ornez impreuna cu copiii, imi trecuse prin cap si ceva legat de pasta de sare. Eva abia asteapta atelierul de Craciun si asta-i bine ca o face sa uite de serbarea de la scoala, pe care nu o asteapta deloc pentru ca ea are o singura strofa de spus, cum au si ceilalti, dar fii-mea dorea sa fie primadona si ar fi vrut sa spuna vreo 6 poezii. Asta-i foarte ciudat pentru un copil care nu a invatat nici o poezie acasa, adica eu n-am invatat-o pe Eva poezii, nu am pus-o sa fie maimutica recitatoare pentru nimeni, ce mai ala-bala, fii-mea pana acum nu a spus poezii. Unde mai pui ca la serbare va fi imbracata in costum popular, asta daca-mi ies planurile, altfel va fi imbracata ca un pui de bogdaproste. Planul meu e sa fac niste fote dintr-un stergar traditional, are deja ie, nou-nouta, n-a vrut sa o imbrace pana acum pe motiv ca e urata rau. Nu-i urata, e o minunatie si cand o vad asa de lipsita de sentiment patriotic imi vine sa-mi fac eu fote din stergarul ala.
Filip este teribil de ocupat cu bradul pe care l-au impodobit ieri. Ieri de vreo 3 ori si azi de …n-am stat sa numar. Deosebirea dintre Craciunul trecut si Craciunul asta este ca bradul sta mai mult in plan vertical. Are si multa treaba cu globuletele, avem in permanenta globulete zburatoare, praf de globulete si buzunarele mele sunt pline cu globulete si alte ornamente. Cei doi mosi craciuni sub forma de papusi, destinati spatiului de sub brad, locuiesc fericiti intr-o uniune gay in olita filipeasca, pentru ca le-a dat el chilotii jos, a observat ca mosii au fese si s-a temut sa nu defece pe covor. Acolo doar el are voie.
Speram ca noua ocupatie globuleasca va salva de la pieire consumabilele electronice adica obiectele mici pe care ne permitem sa le cumparam lunar, telecomenzi si mouseuri. Aparatul de fotografiat e la inaltime, restul aparaturii nu mai functioneaza. Globulet vs. mouse.

3

Un gând despre „Impodobeste, Feli, bradul, dezpodobeste, Feli, bradul!

    Dana a spus:
    11 Decembrie 2013 la 10:02 AM

    :)))))) la noi inca n-a spart nimic, dar nu-s convinsa ca bradul va mai fi vertical. Anul tercut a prezentat si nu prea interes, anula sta insa…e jale!

Lasă un răspuns

