Perle din colectia 2013 (I)

Publicat pe

Eva nu vrea sa se culce fara Ochila. M il cauta disperat si bombane: „n-aveam eu una deja?! nah, am mai facut alta la fel”. (Ochila este una din cele 6 pisici de plus cu care doarme Eva)

Feli, vrei sa fie prima zi in care dormi fara mufa? Eva discuta cu Filip

Mami, eu plec cu treaba. Pana ma intorc, sa speli pisica (virtuala n.m.) pe dinti, sa-i tai unghiile, s-o perii si sa-i dai sa manance.

„Mama, eu cand o sa cresc mare, vreau sa fiu ca tine”, mi-a zis Eva zilele trecute si chiar a fost cel mai dulce si mai sincer compliment primit vreodata

„ufff, ce obositor e sa ai un frate mai mic!”

Eva plangea. L-am indemnat pe Filip sa o pupe, iar el, pe langa asta s-a gandit sa o si stearga de lacrimi

Am descoperit o metoda excelenta sa nu mai tip la copii. Acum au varsat sarea si hraneau un crocodil de lemn, iar eu am inceput sa cotcodacesc. Merge!

definitii evesti: Ingerasii sunt niste fluturasi-copii

Eva ii face program lui M:
Tati, dupa ce termini tu sesiunea, o zi imi faci cozonac, ziua urmatoare gogosi, ziua cealalta bezele, si tot asa.

Eva merge cu mine la biserica, la o pomenire. Le studiaza atenta pe toate femeila care aveau cosurile cu coliva pe mese si o refuza scurt pe una cu imparteala, pe motiv ca ea nu mananca de la straini. Acasa:
Mami, si babele alea care lucreaza la biserica se numesc conițe?

Pentru Eva, muzica se imparte in doua categorii: muzica de paianjeni (cu subcategoria muzica de paianjeni batrani) si muzica de cacat.

N-a mai vazut nimeni asa copil cu mama! Mama nu face ordine in jucarii, il lasa sa ia orice jucarie….(Eva despre mine si Filip)

Eva merge in vizita la Lena. Lena ii face cadou un creion:)) La plecare, Eva se cauta panicata prin buzunare si ma intreaba daca stiu unde-i Tweety al ei (avea un martisor mic cu Tweety). Eu o zoresc sa-l lase pe Tweety, ea continua sa se buzunareasca. In sfarsit, il gaseste si i-l da Lenei. Mie mi s-a parut mare lucru, a daruit ceva fara sa i se ceara asta

Am alunecat pe o carte intinsa pe jos, eram cu Filip in brate, asa ca am cazut bolovan. M-am enervat si am inceput sa tip la cei de intind toate cele pe jos. Ghici ce? S-au coalizat impotriva mea. Eva i-a spus lui Filip ca se vor juca foarte frumos si fara mine. Ceea ce se si intampla.

Un gând despre „Perle din colectia 2013 (I)

    Christine a spus:
    27 Decembrie 2013 la 7:20 AM

    Grozave perlutele ca si afectiunea pe care si-o arata copiii unii altora! Ioana ar darui din proprie initiativa fel de de fel de chestii in dreapta si in stanga, dar daca-i cere cineva sa dea, in mod expres, nu prea vrea.

Lasă un răspuns

