Co-lectia de perle 2013 (II)

Publicat pe Actualizat pe

Eva a umplut in seara asta doua pagini de caiet, una cu cifra 1 si cealalta cu 2-uri ondulate si tremurate. Cand a terminat: „cred ca pot sa ma duc direct la facultate!”

Daca te incapatanezi sa mananci babic, desi mama spune ca nu e bine, tata nu te lasa, iar Eva nu mananca, a doua zi vei suporta consecintele, Filipele!

Priceless: liniste suspecta, e clar ca se face o pozna. Il gasesc mancand tacticos cu degetele dintr-o cutie de ciocolata, manjit pana la sprancene.

Eva bea Fanta. Filip ii cere si se stramba
Nu-i place mami, imi explica Eva. Are bubbles si d-aia
carevasazica nu ne mai ajunge romana….

Am dus-o pe Eva la gradi si pe drum ne-am oprit de mai multe ori sa sarim coarda. Amandoua deodata, cum sar fetitele, față in față.
Mami, pana invat, o sa sarim numai amandoua, daaa?

hai sa-ti spun din ce-i facuta portocala, ma abordeaza cu mutra foarte serioasa
hai, spune-mi!
portocala este alcatuita din: coaja, suc si…cojite

Mami, eu cand o sa fiu mare vreau sa fiu ca tine. Si o sa fac tot doi copii, dar o sa fie fete

Eva pe youtube: Cum se scrie Midgard?
Eu: de ce?
Eva: vreau sa-i pun muzica lu’ asta micu’

Mami, te-am pupat cum se pupa gagica cu barbatul
Da?, unde ai vazut tu asta?
In filme.

Hai, ia macar o furculita de salata.
Dar nu mai pot, mami, ti-am spus! Tu vrei sa ma omori cu mancarea??!!

Auzi, ce faci tu nu se numeste sport, ci dans din buric (dupa ce m-a evaluat d-ra profa)

din ce mai spune mama: „ai grija, Filip, sa nu inghiti elefantul ala”…

Eva e suparata ca M i-a luat cele 10 pisici din pat.
Dar voi sunteti bunicii lor si ar trebui sa le iubiti nu sa le regulati atata (regulati=sa aveti reguli)

Eva, in we vine nasa.
O aduce si pe Lena?
Da.
Sa vezi ce o sa ne mai certam (frecandu-si mainile cu aer de asteptare fericita)

„eu n-o sa fac deloc baieti fiindca baietii mai mult imi distrug viata”
Eva suparata pe Filip.
tine-o tot asa pana pe la 17 ani:D

Mama, de ce aprinzi lumina? Tu nu stii ca e de preferat sa folosim lumina naturala in timpul zilei?

„vorbesc atat de tare ca ma dor si pe mine urechile”

1. mai imi dai si mie o inghetata d-aia cu usturoi? E usturoi imaginar, te ajuta la raceli….
2. Am eu un prieten imaginar care e real. E dinosaur

astazi s-a exersat zburatul pe matura. S-a lasat cu plans: uite, nu zboooara, nu zboaaaraaa! Mami, fa o vraja, te rog!

Auzi, da’ mie cand imi faci cont de feisbuc?
Dar ce vrei tu sa faci pe FB?
Crezi ca eu n-am vazut ca esti prietena cu fratii Kratt si cu Mia? Sa ma imprietensc cu ei

azi, cautand inghetata prin cartier (5 magazine, zero inghetate), o vanzatoare ii zice Evei ca fetitele nu mananca inca inghetata, e prea frig
„Eu nu sunt fetita, sunt paianjen. Paianjenii mananca inghetata oricand”

Lasă un răspuns

