Colectia de perle 2013 (III)

Publicat pe

Eu vorbesc cu M: Ma gandeam sa punem un tei argintiu
Eva: Nu, eu nu vreau tei argintiu. Eu vreau tei DIAMANTIN
diamonds are a girl’s best friend

Pe vremea cavalerilor, telefoanele erau ca niste cutii legate cu furtunase prin care treceau vorbele

Tode, tode, tudivai/Tode, tode in tramvai
Rime de dragul rimelor

I-am dat Evei cutia ei cu bijuterii. Si-a pus o gramada pe ea si acum canta prin casa „bratari si inele, diamante pe voi va ador”. Pur si simplu ne nastem asa.

Eva, stii ca Malina o sa aiba un fratior?
Da? Dar o sa fie bebelus, nu asa mare ca Filip al nostru!

Filip arunca in Eva cu o cana metalica si o loveste in mana. Eva plange. Ii spun lui Filip sa isi ceara scuze si sa-i dea Evei un pupic. Filip se duce si ii pupa mana. Eva sare in sus de bucurie. Pe mine, pe mine m-a pupat prima cu buzitele, e prima data. Intr-adevar, pana atunci doar isi apropia obrazul. Copiii se pricep de minune sa-si rezolve conflictele

Eva, mergem la sf saptamanii la tataie? poti sa te joci la apa.
Daaa, da, da, da
Dar ii ducem si lui niste inghetata
Nu, nu mai mergem, nu mai vreau sa ma joc la apa ca iar fac alergie d-aia in gat

Ia uita-te Eva, la copiii astia! Rad si – culmea – mananca. (eu despre o reclama ungureasca la nu stiu ce iaurt cu fructe)
Ei, mami, fac asa ca sa ne pacaleasca sa cumparam iaurt d-ala nesanatos. Pe tine deja te-au pacalit.

„puteti sa va bateti si singuri, nu trebuie sa particip si eu”- din seria perle mamicesti

Mami, eu vreau sa ma fac cavaleritza!
Fa-te!
Pai, trebuie sa-mi cumperi cal si armura!

Eva dandu-se in leagan: uau, parul meu a ajuns in soare!

Eva este f suparata pe ta-su si ii striga: Inainte erai comoara mea, acum esti o grebla uscata si o matura vestejita

„Bratara asta, pe care mi-ai luat-o tu, imi poarta noroc. Azi, m-am inteles bine cu baietii.”
valeu

Mami, cand o sa pot lua o bucata din soare si o bucata de nor?
Dar de ce? la ce-ti trebuie?
vreau sa fac dulceata

Eva catre Filip:
Filip, vrei sa facem numai ce vreau eu?

2 gânduri despre „Colectia de perle 2013 (III)

    Christine a spus:
    29 Decembrie 2013 la 8:04 PM

    Cele mai mult imi plac: „Inainte erai comoara mea, acum esti o grebla uscata si o matura vestejita” si „Pe vremea cavalerilor, telefoanele erau ca niste cutii legate cu furtunase prin care treceau vorbele”. Ai o fata desteapta foc! Se pricepe la vorbe!

      adra_bell a răspuns:
      31 Decembrie 2013 la 8:03 PM

      si eu rad acum, cand le culeg de pe FB:))

Lasă un răspuns

