Colectia de perle 2013 (IV)

Publicat pe

Un baietel de vreo 8 ani l-a lovit pe Filip cu o minge. Eva a sarit, l-a certat pe baiat si i-a luat mingea din brate.
Dar de ce Eva?
Eu sunt sora mai mare. Si am vrut sa-i confisc mingea, dar mi-i zis ca n-a vrut, a fost „din greseala”

Filip e vizigot, eu sunt doar pe jumatate
Da?! Si ce inseamna vizigot?
Cineva care-ti face razboi in casa

Eva studiaza o icoana care-l infatiseaza pe SF Ioan Rusul tinand pe palma dreapta o manastire, urmat de 5 calugari care-i ajung pana la genunchi.
– E o icoana. Dumnezeu tine o casa iar oamenii aia il roaga sa le-o lase lor

tu stii de ce-s eu asa desteapta? (si modesta n.m)? Pentru ca ascult tot ce vorbesc adultii
da, iubita, dar asta nu-i o reteta grozava, adultii spun multe prostii
dar eu am in cap o masinarie care opreste prostiile, p-alea le uit

Eu stiu ce zic p(a)rintii si toti adultii cand se infurie. Zic tuți..mă-tii.
Eva, m-ai auzit pe mine zicand asta?
Nu, pe mami. I-a zis azi la un nene „futuți semnalizarea mă-tii”

Eva sta intinsa in pat iar Filip ii da sa muste dintr-un covrig
Uite, vezi cat de frumos se comporta cu tine?!
Nu, mama, frumos inseamna sa ma spele si pe dinti

zilele trecute am vorbit cu despre alimentarele comuniste. Eva a intrat in discutie, asa ca am incercat sa-i povestim cate ceva. Azi, la Kaufland, vede trei lazi goale la raionul cu branzeturi.
Asa era, mami, pe timpuri? cand erati voi mici? astea goale, nu se gasea de mancare?
Da, iubita, asa era
aha, si voi mancati ce primeati de pomana sau ce va dadea vaca, nu-i asa?

Echipa: cand este intrebat cum il cheama, Filip arata spre Eva spunand „Vava”. Eva raspunde: il cheama Filip si e fratele meu

Dupa ce a incercat sa vanda ghearele de drac baietilor care lucreaza la santier, Eva ma priveste cum adun marar.
– Stiu cum mai pot face rost de bani! Vand niste marar!

Eva vs bunicul
Eva: (despre numaistiuce) e o dracie!
Bunicul: nu e voie sa vorbesti asa
Eva: asa cum? cu dracie?
Bunicul: da, copiii n-au voie sa vorbeasca asa
Eva: Dracie
Bunicul: nu-i frumos!
Eva: dracie!
Bunicul: nu!
Eva: dracie!!!

eu cred ca se descurca f bine:)))

stalceli inca: anaze (de la A la Z), de la vizavid (de vis a vis), botosar (tobosar)

Stam afara cu o matusa de-a mea si cu nepotica ei de 2 ani. Doamna scoate o cutie de tedi si le ofera si copiilor mei. Filip ar bea, dar Eva se repede:
nu e bun, nu bea
apoi catre femeie
multumim, noi nu bem, contine multi coloranti si e toxic

i-am cumparat Evei versiunea mini a unui joc logic. Doar ca instructiunile sunt in germana. Eu caut instructiuni in engleza pe net, iar Eva langa mine, deschide jocul si tot insista sa-mi arate instructiunile.
Dar ti-am spus, Eva, sunt in germana si eu nu inteleg germana.
Mami, uite aici o schema, eu am inteles deja cum se joaca.

ce bine e sa n-ai garduri

„Eva e cel mei frumos nume.
Da, pt noi e cel mai frumos
Ba nu doar pt voi, si pt restul oamenilor Toti ma intreaba: Cum te chema. draguta? si apoi. Aaaa, ce nume frumos ai.”

Un gând despre „Colectia de perle 2013 (IV)

    simona a spus:
    2 Ianuarie 2014 la 10:51 AM

    minunat!

Lasă un răspuns

