Co-lectia de perle 2013 (V)

Publicat pe

Copilul meu genial: Mama, dar adultii care sunt prosti nu stiu ca sunt prosti, nu-i asa?

avem trei tipuri de nu
alintatul niu-niu
transantul nu
nepasatorul nah
Inca nici o forma de da, arareori ma aproba dand din cap. (Filip)

Mami, dar tu de ce umbli in bluza asta subtire? (imi pipaie cu gest de cunoscatoare bluza). Nu vezi ca tusesti?
…..
Iata ca s-au inversat rolurile

Conversatii cu Filip
Eu: Filip, pentru ce ne-am certat noi toata noaptea?
El: (entuziasmat) tzitziiiii!

Eva: mami, il iubesc asa mult pe baietelul nostru cand doarme. E mai cuminte si mai frumos.:)))

Mananci dulceata de gutui?
Nu
e facuta de mine, mint eu senina
A, mami, vezi? Ai fost si tu in stare sa faci ceva bun! ea mancand cu mare pofta

Mami, dar unele mame fac cate doi copii deodata. ii imbraca la fel, adica sunt gemeni. Impart totul, unul o jucarie, altul o jucarie, unul o hainuta, altul o hainuta, unul o tzatza, altul o tzatza (consideratii despre gemeni)

Din masina, uitandu-se afara: Tati, de ce sunt orasele toate la fel?
– adica sistematizarea comunista vazuta de un copil –

Se spune cincisprezece, nu cinspe, mama. Sa nu mai vorbesti ca o baba!

Hait! Pana aci mi-a fost. Aici, pardon.

i-am zis Evei ca Mosul a adus unele cadouri special pt a fi impartite cu familia. Consecinta? Acum e imbracata cu bluza mea

ai, ai, coco!
adica vine un baietel la tine in supermarket si te trage de mana insistand si strigand la tine: ai, ai, coco! Doooo! (Filip are trei nuci de cocos in caruciorul de cumparaturi).

Eu: o sa mergi la o doctorita, e draguta si tanara, la fel ca mami
Ea: dar tu esti un pic batrana, mami

„mon go sapang”
Eva, e mon beau sapin in franceza.
Dar eu nu cant in franceza, cant in vrajitoreasca

Mami, ce-i ala titru?
Titru?
Da
ma gandesc, in gand ma scarpin in cap
Unde ai auzit cuvantul asta? mai capat ceva timp de gandire, cum sa-i explic asta unui copil de 6 ani.
E un fel de concentratie, intervine M salvator
Da, e ceva din chimie, intaresc eu usurata
Cum adica, titrul Iarna de la poezia mea e ceva din chimie?

Si cu asta am incheiat siragul de perlute majoritar evesti si minoritar filipesti, postate pe FB in 2013. Un monstru cu inima in bat drept ilustratie

monstru

Lasă un răspuns

