Despre 7 tans, mai multe Skittles si nenumarate cuvinte

Publicat pe

Eva e fascinata de un joc vechi de cand lumea, pe care l-a primit de la Mos Craciun. Tangram, 7 bucatele de lemn din care poti face vreo 700 de forme diferite. In fiecare zi buchiseste macar o ora la formele alea si apoi ma intreaba incantata ce i-a reusit. Imaginatia mea e pusa la grea munca.

tangram

Filip a inceput sa mai spuna cuvinte si are si profesoara de dictie. Inca nu le leaga in propozitii, sper sa o faca in curand si sa mai dispara din frustrarea asta ca nu poate comunica cum isi doreste. Stie multe cuvinte si zilnic ne mai spune si noua cate unul nou. Eu sunt mandra de parca baiatul meu ar fi inventat limba romana. Ieri a ridicat ceva de pe covor si mi-a aratat:
A_c!
Aoleu, ai gasit un ac pe covor?
Nu, nu, a_c!
Aproape ca se auzea „r”-ul, era un arc mic, de la un pix.

Mergem cu pasi mici spre intarcare, de vreo doua saptamani nu mai suge seara, inainte de culcare, dar ma solicita ziua, destul de des, pe motiv de plictiseala hibernala.
Ne-am distrat destul de putin cu iesitul p-afara, desi pe ei nu pare sa-i deranjeze frigul, eu devin pe an ce trece mai zgribulita. Asteptam sa facem un om urias de zapada, cand mai trece gerul, pana atunci am facut doi mai mici, pe banca din fata blocului. Un domn cu doamna lui, cu ochii albastri, din bomboane Skittles si palarii din pahare de cafea.

om de zapada

La sfarsit de saptamana, suntem cinefili, alegem un film pentru copii si unul pentru noi, da, a venit si acest moment, ne putem uita la un film, nu chiar linistiti, dar se poate. Caut recomandari de filme pentru copii.
Am inceput sa scriu din nou pe secolul XX, adica mai mult pun poze din vechiturile mele.
Spre sfarsitul lunii, o voi ajuta pe Pixie sa faca mici savanti amuzati la Laboratorix.

Pentru ca am mai multe cautari de genul „cum putem alapta la botez”, iata si raspunsul in imagine. Sau in cuvantul „sling”.

la botez

Lasă un răspuns

