Planuri

Publicat pe

Suntem in plina campanie de primavara, avem energie si entuziasmul incepatorului, cunoasterea ne lipseste. Citim pe net cum se sadesc diverse, ramanem uluiti de diversitatea arpagicului din piata, dar cum prindem o zi acceptabila ne repezim sa mai plantam ceva.
Livada la care am visat dintotdeauna incepe sa se contureze. Mai e mult pana o sa-mi agat hamacul de copacii care sunt acum niste biete plantute, dar avem asa: trei pruni, doi aluni, un gutui si un smochin.
Mi s-a prins caprifoiul pus asta-toamna, are muguri, nu se vad semne de viata la iedera canadiana si la hamei. Astea sunt pe gardul rezervat pentru cataratoare, le iubesc mult pe cataratoarele astea pentru aerul lor romantic, atat am citit si m-am documentat, incat mi-as dori sa am timp sa postez si pe blog. Am mai pus si un trandafir catarator.

Cam asta este planul, in linii vagi, de plante decorative nu prea ne putem ocupa anul asta.

plan

Pentru legume nu-i inca timpul si e drept ca n-am seminte, as cumpara eu dar mi-e sa nu dau de rosii lemnoase. Am gasit o alta banca de gene cu legume romanesti, in Cluj, cei de la Suceava nu mi-au trimis inca. Se trimit gratuit, un numar mic de seminte si doar 5 specii de persoana, dar se vor inmulti de la an la an.

Cluj
Suceava

Lasă un răspuns

