Matematica aaaai, ai, bibi!

Publicat pe Actualizat pe

Eva  crede ca e o matematiciana innascuta. Toata ziua sta si socoteste, intai misca degetele usor, pe la spate, ca si cum ar fi cantat incalcit la vreun instrument nemaivazut. Cand a sarit de zece, a apelat la creioane, se ascundea cu cutiile de creioane si-mi venea cu rezultatele scrise mare, stramb si invers, zambind victorioasa si aratandu-mi dantura ei stirba de scolarita mica.  Tot intreaba cum se face aia si aialalta, aseara scria pe o agenda 15+19=34. Am intrebat-o cum a facut asta si mi-a zambit a secret mic.  I-am  dat si eu una. 14+18=?

A framantat din degete si a miscat din buze, a dus o mana ganditoare la cap si apoi a scris 32. Cu treiul scris invers. O dedusese din 15+19, scazand cate o unitate. Matematicieni, pazea, vine puternic din spate, nici n-a scapat de prea mult timp de scutece dar are propriile ei modalitati de a rezolva o problema.

Venind vorba de scutece, Filip intentioneaza sa se apuce de cantat si asta pana sa inceapa sa vorbeasca. Are un intreg repertoriu, de exemplu „Si totusi exista iubire” al Tatianei Stepa e dublat cam asa „aaaaiiiii, biiibiiii”. Noi intelegem tot ce spune de la „ham, mi, ma, du” care inseamna „am vazut mai multi caini mici si mari” pana la „ham bi” si „ham bo”  traduse prin „vreau un beagle”, respectiv „cainele blogger” sau canalul Disney Channel. Vorbeste mult despre caini, i-a privit cu entuziasm inca de cand abia mergea in picioare si m-am straduit sa-i sting entuziasmul asta fata de maidanezi. Bine am facut pentru ca luna trecuta l-a muscat un maidanez, acum se opreste si zice „ham nu”.

Si una proaspata, din seara asta:

Ce frumos mirosi, Filip! A ce mirosi?

si el mandru

Caca!

Lasă un răspuns

