Semne sigure de primavara

Publicat pe

2

De data asta din gradina mea. Dupa 30 de ani de stat la bloc, „gradina mea” suna a mic miracol personal. Incompleta si alandala, e a noastra si va fi asa cum ne dorim. Mugurii stau sa plezneasca pe pomi, sunt mai ales muguri foliari, dar avem sperante ca liliacul alb va inflori de anul asta, capsunile puse in toamna arata grozav de vioaie si m-am trezit cu o mica gradinita intamplatoare de flori. Cativa crini, de niciunde a rasarit pe langa ei o lalea, asa ca am adaugat doi bulbi salvati de irisi si am semanat o mana de albastrele.

Lasă un răspuns

