Livada

Publicat pe

Am reusit sa plantam mai mult de jumatate din viitoarea livada. Mai de pe la prieteni, mai cumparati, am pus mai multe specii de pomi fructiferi, si par sa se fi prins toti, probabil norocul incepatorului, inca mai asteptam semne de viata de la smochin. Am avut o experienta placuta cu pepiniera Emma, e aproape de Giurgiu, am mers noi sa luam puietii, am fost serviti ireprosabil  si am primit si sfaturi. Proprietarii sunt doi tineri, probabil cu studii in domeniu, afacerea e inca la inceput si preturile par mai mici decat in alte parti.

migdal puiet
Migdal inmugurit

Pentru ca ne-am trezit cam tarziu, am ratat plantarea pomilor care fructifica mai tarziu, as fi dorit par, cires si cais de toamna, respectiv vara tarzie, dar n-au intrat anii in sac. Ne-am descurcat bine si cu arbustii, am prins din greseala Forsythia, am dat la schimb mur pe zmeur, am primit liliac, am luat din padure maces – stiu, nu radeti, am gardul ca o baba stirba, asa ca in spate am pus maces, infloreste frumos, e spinos si e ornamental pana-n noiembrie, ba mai vreau sa pun si porumbar pe un segment – si am facut rost de gutui japonez.

In caz ca sunteti ca si noi si nu aveti un cont bancar gras sau mai degraba aveti datorii la banca, nu uitati de Romsilva care da periodic puieti gratis. Gasiti multe la ei: corn, scorus, porumbar, tei, liliac, nuc, castan comestibil.

Aceasta postare nu contine reclama platita.

Lasă un răspuns

