Iubitul fluture

Publicat pe Actualizat pe

Intr-o dimineata zambea in somn. Apoi a ras cu voce si chiar a tras un chiot cristalin. S-a trezit vesela si cu mai multe luminite in ochi decat are de obicei. In timp ce-i pregateam micul dejun mi-a spus ca este foarte fericita si ca are sa-mi impartaseasca un secret. Dar sa nu rad. Nu rad, eu nu rad niciodata de micile ei secrete mari, dar toate ma fac sa zambesc si nu e voie sa zambesti cand o fetita cu ochi luminosi iti spune secrete. N-am voie nici sa le spun mai departe, n-am voie sa le spun nimanui, nici tati nu trebuie sa le stie, dar acum fac o exceptie, pentru ca este un secret dulce, poetic si apoi Eva va citi asta peste multi ani, cand isi va fi uitat demult secretul.
Sau poate nu, poate are darul meu de a visa frumos, in culori si de a tine minte visele care-ti ating inima. Pentru ca intr-un vis de copil care doarme cu parul imprastiat pe perna, a aparut un fluture print de care Eva s-a indragostit.
Poate nu pare mare secret, dar de doua saptamani Eva e indragostita, toata ziua vorbeste despre fluturele print care a atras-o in lumea zanelor fluturasi si a facut-o printesa, iar seara merge la culcare cu speranta ca il visa din nou.
L-a si desenat, apoi a ascuns desenele, sa nu le vada cineva si sa le ghiceasca semnificatia, am gasit doar o scrisoare catre iepuras.
Am atat de multe secrete de pastrat incat mi-e teama sa nu divulg vreunul din greseala, mama si fiica ne susotim adeasea prin vreun colt, fie ca sunt secrete de pastrat, lacrimi dureroase de sters sau raspunsuri la intrebari dificile de dat.
Afara chiar ploua cu soare in momentul asta.

IMG_0084

Lasă un răspuns

