Toy story – ia te uita cine ma opreste

Publicat pe Actualizat pe

Cand Filip era mic, ma uitam la ei, la amandoi, si ma gandeam ca o sa mor in ziua in care se vor bate. Si uite ca sunt in viata, ba chiar m-am obisnuit. Se cearta, se bat, se chinuie reciproc, iar eu nu ma intind sa mor. Dar toate au un pret, am inceput sa tip. De unde nu tipam absolut deloc, zero, nimic, tip acum de ma intreb si eu „ce-oi avea de tipi ca nebuna” dar nu pot sa ma opresc. Am incercat diverse metode, trag aer adanc in piept sau numar pana la 10 – aiurea, am ajuns doar pana la 3 ceea ce m-a enervat si mai tare – cotcodacesc – asta a tinut o perioada – dar nimic nu pare sa functioneze pe termen lung. Ori ii vad imbratisati, jucandu-se ca-n reclame si impartind frateste paiul ala de matura pe care se cearta de-o juma de ora, ori voi tipa in continuare.
Pana cand m-am trezit in casa cu o noua jucarie. O noua jucarie e un alt motiv de cearta, deci pentru mine e un nou prilej de a tipa, imi venea sa o pun direct la gunoi.
Stai, mami, sa vezi ce face!
Uite canta, faif lital dacs, gingal bells, se gadila si rade, toarce, dar fii atenta aici ce tare e! Tiiipa! si scoase fii-mea un do de sus demn de o soprana si oratania, adica pisoiul ii tinu isonul.
Am pus-o, m-am gandit, nu mai tipa doar vizigotii pe doua voci, acum sunt trei. Ei tipau, pisoiul dupa ei, imita toate sunetele inalte. Dupa ce a trecut focul ala, de jucarie noua, am uitat de ea. Doar pe seara aud o ciondaneala si o chitaiala de dau cu manusa de bucatarie pe pe jos si ma infoi toata la ei: Ma, voua nu va e rusine? nu va ajunge toata ziua si va bateti si seara?
Iar de langa mine se aude o voce pitigaiata: Ma, voua nu va e rusine? nu va ajunge toata ziua si va bateti si seara?
Intentionat ii dau drumul mai pe seara, cand toti suntem obositi si se lasa cu tipete. E singurul care a reusit sa ma opreasca, imi dispar toti nervii cand il aud cum ma imita. Trebuie sa las inaltele si sa tip cu voce joasa si mai incet, adica sa nu tip, altfel Tom ma face sa ma aud ce tantrumuri de oboseala fac.

1

2