Ritmic si monstruos

Publicat pe

Ritmica a fost ziua de duminica pe care am petrecut-o aproape in intregime ca spectatoare ale unui concurs international de gimnastica ritmica. Am ajuns acolo cat de dimineata am putut si am plecat cand s-a terminat, odata cu echipa Israelului. A fost ultima zi a concursului, cea a senioarelor, de fapt fete intre 12 si 16 ani, frumoase, elegante si imbracate colorat si sclipicios, exact cum le place spectatoarelor, Eva si Lena.

gimnastica ritmica

Un show total pentru fetitele noastre care s-au implicat activ, topaind si dansand, exersand si incercand sa le copieze pe gimnaste intr-un colt de sala, timp de vreo doua ore, de curgeau apele pe ele.
Pentru mine show-ul a fost mult mai aproape, in spatele meu au fost suporterii Italiei, printre ei si mama unei gimnaste. Si-a urmarit fata cu inima la gura, traind cu tot sufletul fiecare miscare a copilei, suferind intens la fiecare greseala. La sfarsit avea ochii in lacrimi si pe fata i se citea o expresie extraordinara de mandrie.
Am discutat mult cu Eva despre tari, despre spiritul de echipa, pentru ca fetele din Israel veneau mereu sa-si incurajeze colegele chiar la marginea covorului, strigand si agitand steagul tarii lor, despre sportul de performanta si despre fetitele mulatre si asiatice din echipa Marii Britanii.

In pauze au putut intra si ele pe covor sa topaie printre gimnaste, erau foarte mandre, li se parea ca nu sunt departe de ele, iar la sfarsit, cat a fost festivitatea de premiere, au avut acces la cercuri, mingi si panglici, zilele astea trebuie sa-i fac panglica, n-am scapare. Antrenorii echipelor si arbitrele au fost foarte relaxati, nimeni nu s-a impiedicat de fetitele noastre, nimeni nu s-a uitat urat. Mai vrem, nici eu nu m-as fi lasat dusa de acolo, sper sa se tina si anul viitor.

gimnastica ritmica1

gimnastica ritmica2

Mai monstruos decat un…monstru nici ca se poate. Pe al nostru il cheama Bilăn, e desenat de Eva si cusut de mine, cu ajutorul lui Pixie. Eva a plecat fericita, cu monstrul in brate, mai ales cand i s-a spus ca e atat de infiorator incat a doborat numai cu prezenta cateva printese care au avut indrazneala sa pozeze alaturi de el. Este, nu-i asa?

monstruleti2

monstruleti1