Floare-floare

Publicat pe Actualizat pe

Am un plan foarte simplu pentru spatiul verde din curte. Pentru ca suprafata ocupata de casa este mica, ne ramane o suprafata mare de teren, cu care ne va fi greu sa ne descurcam. Cam jumatate din el va fi ocupat cu diversi pomi fructiferi, arie numita cam pompos „livada”. O bucata destul de mica va fi ocupata cu diverse legume pentru masa bio a familiei, eventual pentru conservat, iar ce mai ramane cu flori. Aici, am o mare dilema. Imi plac florile, dar nu suficient de mult cat sa muncesc pentru ele. Fie cresc singure, fie mai sunt bune si de altceva decat sa stea in soare si sa fie frumoase.
Pentru spatiul floral am planuit trandafiri si lavanda, despre care am inteles ca ar fi nepretentioase, lavanda i-ar proteja pe trandafiri, si au si alte utilizari. Orice alta floare e binevenita daca se seamana singura, creste fara mari mofturi si are o cat de mica utilitate.

flori1

Am mari sperante de la acest amestec delicios si peren, care ma inveseleste cu diversitatea de culori. Macul californian – din care imi voi prepara imediat ce se trezeste Feli o tinctura buna pentru starile anxioase si depresive care ma ataca in fiecare iarna – floarea-miresei si frumoasa aia cu margine albastra pe care am plantat-o dintr-un plic pe care scria „flori pentru fluturi”.

flori3
„Frumoasa” cu mare impact vizual si cu buburuza atasata. Buburuzele ne sunt prietene pentru ca sunt pradatori vorace pentru alte insecte daunatoare.

mac californian roz
Macul californian in varianta roz

flori4
Floarea miresei

albastrita
Albastrita nu este doar albastra ci si roz, alba, grena, mov

flori6
Albastrele pentru uscat si pentru tenul meu

Un gând despre „Floare-floare

    svea77 a spus:
    15 Iunie 2014 la 5:25 PM

    Superbe flori! Superbe fotografii! Foarte reusite! Iar frumoasa albastra e pur si simplu dementiala! Imi place ca esti foarte practica si fiecare floare are pana la urma intrebuintarea ei.

Lasă un răspuns

