Cariera de hai-hui

Publicat pe Actualizat pe

Si ne-a apucat iarasi dorul de duca, intai luam imprejurimile sa vedem ce s-a mai schimbat. Daca data trecuta le-am cumparat copiilor lupa pentru studiul amanuntit al lucrurilor apropiate noua, acum au binoclu pentru studiul celor indepartate de noi. Nu, am verificat, nu se vede in blocul de vis-a-vis. Dar poti cerceta zeci de pasarele galagioase care si-au facut un cartier de cuiburi intr-un mal de pamant, am aflat apoi ca se numesc lastuni de mal, poti verifica daca s-a mutat cineva pe insula din mijlocul Dunarii sau poti pur si simplu sa o pui pe mami sa stea  nemiscata si apoi sa te miri „uau, ce mare esti, mami, si ce ochi mari ai!”

Adica la cariera, de unde am mai cules ceva fosile, chiar exista oameni care se indeletnicesc cu asta, am cercetat ca sa am o confirmare ca nu suntem excentrici, si la plaja, caci s-a retras Dunarea si a lasat o frumusete de mal innisipat pe care poti face tumbe, castele, sau poti alerga la asfintit, cu picioarele prin apa, lip-lip.

 

cariera1

cariera2

cariera3

Lasă un răspuns

