Regatul de jucarie

Publicat pe

Aceasta a fost ziua in care am vazut ploaia cum vine pe Dunare. Cu gri diafan si vant de a tremurat apa, ne-a condus la plecare tot asa cum ne-a insotit la venire. Un barbat cu parul alb dansa prea vesel in jurul unui ceaun pus la foc de vrescuri, iar noi am trecut pe langa el, alergand prin padure.

gostinu1

Atata cat ne-a permis ploaia, o juma de ora sau ceva mai mult am fost stapanii unui regat de jucarie in care se aud numai tipete de bucurie. Nu obositi si nici neputinciosi ca in fata celorlalte tipete, nu coplesiti de griji si nici indarjiti sa razbim. In regatul de jucarie doar te joci si esti vesel.

gostinu3

As fi vrut sa colind prin satul asta in care imi petreceam vacantele, sa fotografiez case cu suflet batran, case mici si parasite, sa iscodesc in chipurile oamenilor trasaturi cunoscute. Dar vazusem un drum enigmatic si drumurile de genul asta se parcurg neaparat. Mergea printre lanuri de floarea soarelui din care zburau saltat pupeze si fugeau speriati iepuri si m-asteptam sa se termine oricand, brusc, sa ne lase in camp.

gostinu2

Pacalisem ploaia, am fost mai rapizi sau ploaia ii lasa pe aventurieri sa se bucure se asfaltul nou, sa-l alerge in talpile goale, sa fie avioane care decoleaza de pe aeroportul privat, pentru ca in regatul de bucurie toti sunt bogati. Ciudat a fost ca drumul nu s-a terminat, dar ne-a adus aproape in acelasi punct din care l-am inceput.

Am adus-o pe ea, o floricica mica de soare, statea la talpile celorlalte cu mutrita asta de peek a boo si ne implora sa o luam la joaca.

gostinu5

Lasă un răspuns

