Pasare cu picioare lungi, pasare cu cap colorat

Publicat pe Actualizat pe

1

– Mami, uite ratele alea pe care le-am vazut la cariera. Si egretele de la Malu Rosu! Si lebedele de asta-iarna.
– Da, sunt pasari din lunca Dunarii, noi stam in lunca, asa ii zice, e mai jos decat campia, de la Daia incepe campia.
– Si uite si pasarea aia frumoasa de mi-ai zis tu ca se numeste pasare-curcubeu. Aici scrie dumbraveanca, mami, dumbraveanca! Si fazanii de la Slobozia, cartea asta chiar a fost facuta aici, la noi.

Asa am aflat ce inseamna un determinator si am scapat de sarcina dificila de a boteza pasarile pe care le vedem cand colindam malurile Dunarii. Chiar daca imi dadea prin minte sa-i zic ca p-aia o cheama chira, nu m-ar fi crezut, dar s-a amuzat 5 minute de numele citit in carte.

Ca sa nu mai zic ca M a venit cu coletul si i-am spus ca e de la o fata al carei sot e ornitolog, iar el m-a intrebat daca e ornitolog adevarat sau e ornitolog ca Celus. Eh, nu conteaza, e o gluma interna, de familie.

pasari

Mai multe despre autori si indeltnicirile lor nu doar ornitologice aici

Lasă un răspuns

