Ramane pentru anul viitor (I)

Publicat pe Actualizat pe

Casa in constructie, doi copii mici, gradinar nepriceput ba atat de imprastiat incat nu-si mai gaseste unealta de lucru aka sapa cu zilele, pana la urma n-am pus unele plante pe care mi-as fi dorit tare sa le am.

 

Tiuga. Am gasit una in pod cand eram copil si am fost fascinata. Fusese folosita pentru pastrarea apei, ca doar nu gaseai asa de usor sticle. Ruda cu tartacutele cred, doar ca mult mai mare. Am pus din ambele dar tiuga s-a pierdut cand au venit sa puna acoperisul si au calcat pe ea. Tartacute am cateva, dar o sa pun in mai multe culori, tot datorita unei imagini din copilaria mica, pomul cu tartacute, asa credeam ca se numeste. Tot in pom, intr-un dud, le-am catarat si eu, cam fortat, dupa mintea lor de tartacute au iesit prin gard si s-au dus la vecini.

 

tartacute 1tartacute 2

Revenind la tiugi, oamenii priceputi fac tot felul de obiecte ornamentale din ele. Sau ii legi doua-trei corzi si gata instrumentul. Ei, n-o sa ma apuc sa cant la sitar, nici tobe africane nu fac, dar le gasesc eu o utilitate, ca doar cool, in trend si naturale sunt. De fapt, ma gandeam la niste suporturi pentru ghivecele atarnate, ca tare urat e plasticul ala, asa zice Eva, ca a fost epoca pietrei, epoca fierului, si acum suntem in epoca plasticului. Eu ies din epoca asta, ca sa intru in epoca tiugii.

Cam asa:

tiuga1

Daca ma rup in figuri, s-ar putea sa-mi iasa asa:

tiuga2

E putin probabil sa mai putem rupe de undeva bani pentru corpurile de iluminat, cu astea vom iesi ieftin.

tiuga3

Iar daca n-o iesi nimic din manutele mele nepricepute, nu de alta, dar nu se usuca usor si au coafa f dura, adica sunt greu de taiat, asadar daca nu-mi va iesi nimic, le inghesui undeva si pun niste frunze colorate in jur. Pisoiul va fi fericit.

tiuga 4

Sursa foto

Un gând despre „Ramane pentru anul viitor (I)

    ralus a spus:
    3 Octombrie 2014 la 8:22 PM

    toate pozele sunt uau. sper sa-ti iasa cum vrei tu!

Lasă un răspuns

