Azi

Publicat pe Actualizat pe

soare1
Dupa nori si dupa ceata exista culoare.

soare2
Un gardian s-a apropiat de mine si m-a intrebat:
Nu va suparati, dar de ce pozati piscina?
Nu fotografiez piscina, ci frunzele din ea.
Aaaa, a facut oarecum lamurit. Dar de ce? La ce va trebuie?
La nimic. Sunt doar frumoase.
Serios?!

soare3
Surpriza zilei au fost gâzele. Un paianjen mic suspendat cu un fir tremurator de o papadie batrana. Buburuze, mama, am gasit multe buburuze azi, nu doar obisnuite ci si una cu buline rosii pe fond negru. O vrei? Ia-o! Stiu ca tie-ti plac buburuzele.

soare5
Santurile sunt inflorite de gherghinari cu fructe de un dulce discret. Am cules intr-o caciula, sa le adaug la mixul meu de ceai fructat pentru zile geroase de iarna.

soare6
Am cautat flori, dar n-am gasit nici una. Ne-am ratacit prin hatisuri insorite. Mult o sa le mai ducem dorul.

soare7
Copiii s-au plimbat prima data in viata lor cu caruta.

soare8
Ne-am odihnit in reflexii dulci de albastru si auriu. Ei. Eu am fost ocupata cu planuitul unui nou colt de trandafiri roz, minusculi, stransi in buchete.

soare9

Am urcat un deal doar ca sa-l coboram cat mai rapid, chiuind.

soare10

Am hranit niste caprite care nu pareau deloc flamande ci mai degraba dornice sa ne faca pe plac.

Lasă un răspuns

