O carte pentru gradinita

Publicat pe Actualizat pe

Filip a inceput gradinita, am mai avut o incercare in septembrie, dar nu parea in apele lui, asa ca l-am lasat un pic si am reluat de la mijlocul lui noiembrie. Lui i-a placut, eu am simtit un oarecare disconfort. Intorcandu-ma acasa, dupa ce lasasem baiatul acolo, mi-am dat seama ca disconfortul se datoreaza mai putin pozitiei mele de mama abandonata temporar de copii ci vine de la revederea gradinitei. A rafturilor goale pe care stau doar niste cuburi de plastic, a salii de sport in care sunt doua mingi ieftine si atat. Nu stiu cum arata alte gradinite, si Eva tot aici a mers, la aceeasi educatoare. E o gradinita cu program scurt dintr-un cartier sarac al orasului, giurgiuvenii o stiu drept gradinita de la vama, in grupa lui Filip sunt mai multi copii care provin din familii fara posibilitati materiale. Nu stiu cine ar trebui sa le inzestreze, daca-i treaba ministerului sau a primariei dar parca nu pot sta cu mainile-n san. Gradinita ar trebui sa fie un loc minunat cu povesti, jocuri si jucarii, nu doar rafturi goale pentru ca mama si tata, orasul si tara sunt in saracie. M-am gandit ce as putea sa duc ca sa indulcesc goliciunea rafturilor. Un calut leganator si o minge topaitoare, doua-trei carti cu povesti. Si asa mi-a venit ideea de a contacta editurile si a scrie recenzii contra carti pentru gradinita. As strange mai multe carti care ar sta pe rafturi la indemana copiilor, gata sa fie rasfoite oricand. As strange pentru ei amintiri dragi de cand erau la gradinita si aveau cartea aceea frumoasa cu masini/printese/catei, asa cum am si eu amintiri frumoase legate de carti.

Probabil cartile vor rezista cativa ani, ar putea prinde chiar doua generatii de copii. Pe Facebook am primit mult sprijin, a aparut prima librarie online si mai multe mame s-au oferit sa doneze, asa ca as putea ajunge la doua grupe de copii.

Asadar carte contra recenzie, am mai scris si in trecut recenzii, unele sunt din 2011 si au inca vizualizari zilnice. As putea pune si cate un banner daca aveti o alta afacere si doriti sa o promovati.

carte pentru gradinita

3 gânduri despre „O carte pentru gradinita

    Casuta | Copilaria de la E la F a spus:
    28 Noiembrie 2014 la 10:25 AM

    […] meu “O carte pentru gradinita”, am primit de la Editura Cartea copiilor cea mai dulce si mai emotionanta carte. […]

    […] scade. Pentru cititorii mici – asa cum sunt si copiii la care au ajuns cartile stranse prin “O carte pentru gradinita” – cartile trebuie sa fie rezistente, cu ilustratii frumoase, captivante si cu text scurt. […]

    […] bun, serios si generos in proiectul “O carte pentru gradinita” a fost Omfal Educational. Fara prea multe cuvinte si explicatii au fost imediat de acord sa trimita […]

Lasă un răspuns

