Livada

Publicat pe Actualizat pe

livada1

Pana la primavara o sa tot facem la planuri. Livada pare in mare parte pusa pe picioare  sol, desi avem foarte multi fidani de curatat. pruni si corcodusi care rasar intr-o veselie. Mai sunt si ceva copaci mari de taiat, nu ma hotarasc intre salcam 1 si salcam 2, un dud alb care nu prea a facut dude, corcodusi si niste pruni din care ma mai gandesc daca las 3 sau 4, nu stiu ce am putea face cu atatea prune. Am multe de invatat despre taierile la pomi si ingrijire. Acum o sa le punem niste hainute celor sensibili la frig si ne mai vedem cand va aparea soarele pe cer.

5 gânduri despre „Livada

    Floricel Raul a spus:
    1 Decembrie 2014 la 10:33 PM

    Din cate am inteles ar trebui 2-3 migdali , pentru polenizare intre ei.In aceasta toamna am pus si eu unul 🙂 sper ca ai facut musoroi la toti, pentru protejarea portaltoiului impotriva gerului.

      adra_bell a răspuns:
      2 Decembrie 2014 la 3:45 PM

      doi am si cumparat, dar unul s-a uscat. O sa-i mai cumpar un tovaras, sa-si tina de urat, desi ar fi autopolenizator, as vrea sa fiu sigura.
      L-am invelit cu folie. Pe interior, pana la un metru, i-am pus in jur o cutie de carton. Trebuia sa-l si musuroiesc?

    Floricel Raul a spus:
    3 Decembrie 2014 la 8:06 PM

    Nu vad sa mai aiba nevoie dar stii cum e , mai bine sa previi decat sa combati 🙂 Sper ca migdalul meu sa se descurce de unul singur , nu mai am loc de al doilea pentru ca am plantat alti fructiferi si langa am via 😀
    numai bine ,

      adra_bell a răspuns:
      3 Decembrie 2014 la 8:08 PM

      ce sa mai previn acum, ca ploua in disperare si parca vad ca o da in ninsoare. Sper sa-i fie bine, o sa traiesc numai intr-o emotie pana le dau mugurii.

    Floricel Raul a spus:
    6 Decembrie 2014 la 2:38 PM

    O sa supravietuiasca,sunt ferm convins 🙂 ai sa vezi la primavara.

Lasă un răspuns

