Floarea de trifoi

Publicat pe Actualizat pe

Îmi cere o foaie și un pix și se apucă să deseneze, trăgând linii curbe care se unesc în cercuri strâmbe.

„ce ai desenat aici? e vreun animal? o floare?

am chiat!

serios? ce scrie aici?

Bianca, io bibi mut tu!

ah, e pentru o fată!”

Câteva luni mai târziu, liniile curbe au rămas constante, iubirea s-a volatilizat fără suferința, dar cu evoluție verbală.

„Bianca, nu te mai iubec!”

Concentrația de iubire probabil că rămâne aceeași, doar direcția se schimbă:

„Mă iubești când țipi la mine?”

„Ma iubești când țip la tine?”

Asigurat că-l iubesc oricum, respiră ușurat: „nu tiam! Uitai”

Tot eu sunt ținta invectivelor:

Ce? nu înțelegi? sunt sudă tu?

Iar dacă râd, o dă pe jigniri supreme.

Cap de pijima!

Eva e vag iritată de stângăciile lui verbale.

Încerc să-l învăț cum se vorbește corecte și el tot zice „am aiat”, „am spargat”, băiatul ăsta nici nu vorbeste românește!

Chiar dacă ea vorbește corect, frumos și ne pune în fund la fraze de genul:

Tu și cu tati ați comunicat non-verbal! V-am văzut cum v-ați uitat unul la altul! Vreau să știu acum ce v-ați zis!

Sau:

Filip, tu  încerci să fii în centrul atenției dar obtii atenție negativă. Încearcă să atragi asupra ta atenție pozitivă.

noi tot râdem pentru că Eva și-a găsit o nouă pasiune, cea de analist politic:

Offf, nu-și mai dă odată demisia! A distrus țara asta!

Dar de ce zici că a distrus-o? Ce crezi că a făcut?

Ne pune să facem careu în fiecare dimineață!

Seara, pleacă pe uliță, la furat, ținându-se de mânuțe.

Se întorc chicotind și, îmbulzindu-se care să intre primul pe poartă, îmi aduc o floare de trifoi roșu.

Uite, mami! Pentru tine! E furată, am luat-o de pe drum, din fața curții vecinului!

Iar  eu mi-o prind în păr ca să le arăt că-mi place noua lor camaraderie.

Lasă un răspuns

