Când jalea-i mare

Publicat pe

Copiii mei busesc brusc in plans. Chiar asa, te intorci cu spatele o secunda si apoi ii vezi plangand.
De ce plangi, Eva?
Filip mi-a dat una in dinti.
A vrut? Te doare?
N-a vrut, nu ma doare.
Păi, si de ce plangi?
Putea sa mi-i scoata si p-aia pe care-i mai am. Si asa mai am putini.
Sau:
Ce-ai patit, Filip? (Filip plange cu lacrimi rotunde si-mi intinde farfuria). Nu-ti place farfuria? Vrei alta?
Nu, pisica mi-a furat felia de pizza.
Iti dau alta. Tu unde erai, de-ti fura pisica din mana? N-auzi ca-ti dau alta, acum de ce mai plangi?
Vreau sa bati pisica.

pisici

Lasă un răspuns

